Latające taksówki w Dubaju
Konrad Anikiel
2017-07-05 13:06:58 UTC
Tych chińskich jak narazie nie widać, choć już lipiec. A tu jacyś Niemcy wyskoczyli z tym samym. Robi się coraz ciekawiej. Albo tych zjednoczonych piratów arabskich się tak łatwo oszukuje, albo te taksówki to teraz każdy może robić.

http://www.businessinsider.com/volocopter-flying-taxi-dubai-tests-2017-6/#volocopter-formerly-evolo-has-been-working-on-its-vertical-take-off-and-landing-vtol-aircraft-since-2011-like-the-name-suggests-the-flying-taxi-can-take-off-vertically-without-needing-a-runway-1
J.F.
2017-07-05 13:24:57 UTC
Post by Konrad Anikiel
[...]
Czasy takie, ze byc moze kazdy moze robic.
Silniki kupi, zasilacze kupi, baterie kupi, pozostaje poskladac.
Mam wrazenie, ze tak sie teraz robi np tramwaje, autobusy, a moze i
pociagi.

Ale Niemcom przeciez nie mozna odmawiac doswiadczenia w lotnictwie.

A Arabowie ... moze nie trzeba ich oszukiwac, na razie mowa o umowie
na testowanie :-)
Post by Konrad Anikiel
[...]
Zobacz to
http://www.businessinsider.com/toyota-flying-car-photos-2017-6?IR=T/#toyotas-flying-car-is-still-very-much-a-working-prototype-during-a-demo-with-journalists-the-aircraft-could-only-fly-to-eye-level-before-falling-to-the-ground-toyota-attached-basketballs-to-the-bottom-to-provide-cushioning-for-when-it-crashed-1

To ustrojstwo znicza nie zdmuchnie, zamiast zapalic ?

J.
4***@gmail.com
2017-07-07 21:41:27 UTC
ciekawe zagadnienie poruszyles. Rower mozna sobie zrobic, wrotki, deskorolke z silnikiem spalinowym albo elektrycznym. I mozna na takich sprzetac przemieszczac sie w przestrzeni publicznej. Podobno nie wolno jezdzic rowerem co ma jedno kolo bo kierownicy nie ma, ale to jakis kraweznik w tv mowil i mu nie do konca wierze. A jak ktos sobie zrobi jakis wiertalot to od jakiej wysokosci lotu podpada to pod Urzad Lotnictwa Cywilnego? Jak by latal 10 centymetrow nad chodnikiem to tez musi miec licencje pilota i zarejestrowany statek powietrzny? A co z taka zabawka na ktorej na strumieniu wody sie lata nad woda. Jak w pysk jest to statek powietrzny, albo wodno powietrzny. Co w takiej sytuacji zrobic z takim co o tyczce skacze albo na nartach ze skoczni. Czy taki skoczek musi miec czarna skrzynke?
robot
2017-07-18 09:32:58 UTC
Kolejna strona prosi mnie o wyłączenie Adblockera. A jak nie, to mam zapłacić.
To już plaga jest.
Na razie dalej bojkotuję.

Ten chiński miał być autonomiczny. To znaczy po wejściu do piekielnej maszyny
wpisujesz adres i ona sama tam śmiałka doprowadza drogą powietrzną.
Tu też tak ma być?
Konrad Anikiel
Ma być.
Robert Tomasik
2017-07-18 19:43:56 UTC
Post by robot
Kolejna strona prosi mnie o wyłączenie Adblockera. A jak nie, to mam
zapłacić. To już plaga jest. Na razie dalej bojkotuję.
Poszukaj Anti-Adbloker Killer - taka nakładka na przeglądarkę. Radzi
sobie nieźle z tymi blokadami. Zaledwie w kilku wypadkach miałem
problemy, a i to przejściowe, bo po pewnym czasie poprawiają ten problem.