Urządzenie do szukania dziur po kołkach
Add Reply
Marek
2017-07-13 11:13:16 UTC
Wykonawcy remontu pozasłaniali siatka+ cienka warstwa zaorawy otwory
na kołki. Czy jest jakieś urządzenie, które pozwoli mi zlokalizować
pod cienką warstwą zaprawy 2-3mm gdzie te otwory są?
Marek
nadir
2017-07-13 11:40:57 UTC
Wykonawcy remontu pozasłaniali siatka+ cienka warstwa zaorawy otwory na
kołki. Czy jest jakieś urządzenie, które pozwoli mi zlokalizować pod
cienką warstwą zaprawy 2-3mm gdzie te otwory są?
Są różnego rodzaju urządzenia do szukania kabli/gwoździ/belek w ścianie.
Metalowe rzeczy nawet dobrze się tym lokalizuje, belki drewniane już
trudniej.
Spróbuj w miejscach gdzie mniej więcej może być ten otwór zmoczyć mocno
ścianę, jest szansa, że podczas schnięcia dziury będą się "przebijały"
przez tą zaprawę.
4***@gmail.com
2017-07-13 14:00:20 UTC
Moze to by sie dalo zmodyfikowac?http://www.wgrane.pl/aa5e2c7d903bd085e4eed51de364999e
Irokez
2017-07-13 19:49:36 UTC
Wykonawcy remontu pozasłaniali siatka+ cienka warstwa zaorawy otwory na
kołki. Czy jest jakieś urządzenie, które pozwoli mi zlokalizować pod
cienką warstwą zaprawy 2-3mm gdzie te otwory są?
chyba terwmowizja sobie da rady. Chyba
, kołków nie szukałem, ale profile pod katon-gips super widziałem.
Irokez
Irek.N.
2017-07-14 19:51:49 UTC
Post by Irokez
chyba terwmowizja sobie da rady. Chyba
, kołków nie szukałem, ale profile pod katon-gips super widziałem.
Da radę, ja tak różnych rzeczy szukałem i nie było problemu, ale...
muszą być ku temu odpowiednie warunki.
Całkiem fany pomysł podał nadir - zasada taka sama, musi być różnica
temperatur.
Można spróbować ścianę nagrzać, można wieczorem patrzeć jak stygnie
(jeśli słońce miało szansę nagrzać).
Przykładowo mnie udało się znaleźć w ścianie zagipsowane puszki,
wewnątrz budynku po tym, jak ściana została rozgrzana przez słońce z
zewnątrz.
Kamerkę można pożyczyć w punkcie wypożyczania narzędzi.

Miłego.
Irek.N.